Boekingsvoorstellen voor digitaal gemak
Basecone staat voor efficiënt automatisch verwerken van facturen en documenten. De software herkent documentgegevens en doet automatisch een boekingsvoorstel in AccountView, waarmee het naadloos integreert.
Online dossier
Documenten kunnen aangeleverd worden via e-mail, of via de app op de smartphone, evenals via drag-and-drop (van een netwerkmap, of bijvoorbeeld Google Drive). Basecone accepteert papieren facturen en digitale factuurstromen en stelt een online dossier beschikbaar. Ook is het aanvullend mogelijk om documenten te laten autoriseren door één of meerdere medewerkers voordat deze verwerkt worden.
Kosten
Basecone Premium kost € 1,- per administratie per maand en per verwerkte transactie rekenen wij € 0,29. Een Basecone abonnement kost alleen wat u daadwerkelijk verbruikt. Het verbruik wordt maandelijks afgerekend zonder dat er opstartkosten of onderhoud wordt belast. Ook kunt u per maand opzeggen. Basecone is inzetbaar vanaf AccountView versie 9.6.
Scanner app en Basecone FLUX
Voor Basecone zijn twee gratis apps beschikbaar. Voor zowel iOS als Android is de scanner
app beschikbaar waarmee u foto’s van bonnetjes en facturen direct kunt verwerken in de administratie.
Met Basecone FLUX kunt u tevens mobiel autoriseren als u gebruik maakt van de
fiatteringsmogelijkheid binnen Basecone.
Met Basecone kunt u:
- Verschillende documentsoorten organiseren
- Digitale- en elektronische facturen verwerken
- Documenten laten autoriseren
Basecone biedt:
- Een directe koppeling met AccountView
- Gratis app om foto’s van bonnen te uploaden
- Real-time verwerking; direct in de boekhouding terug te vinden
Meer informatie
Wilt u meer weten over Basecone? Neem contact met ons op of vraag meer informatie aan.
Comments are closed.